Follow Viruspadu

Monday, March 11, 2013

Bermaya

Hari ni saya rasa kusam je pegi office

Rasa macam semuanya serba tak kena. Pakai baju kurung biru. Tudung bawal hitam. Kasut flat biru denim.

Turun dari bas pagi tadi. Kawan saya tegur.

"I takut nak tegur u, sebab i tengok dari belakang. Takkanla u pakai mcm ni. Sebab kasut u lain, muka u lainlah"

Hahaha... Biasa kasut tinggi menggalah kan. Tetiba lain. Jalan seret2 kaki. Ingat 4u2c ke hape. :p

Pastu saya terserempak dengan member lain pun komen yang sama. Apsal nampak tak bermaya dan nampak lain.

Saya tak tahu macam mana nak nampak lebih bercahaya lagi dengan gusi bengkak ni hahahaha

*cubaan untuk nampak tidak kusam tapi tidak berjaya mencik ahak ahak ahak

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^