Follow Viruspadu

Saturday, March 09, 2013

Emak dan Anak

Korang makan ke idak suplimen?
Sila makan kalau korang tak makan ye
Beli lah apa-apa pun. Saya rasa sama je kebaikan dia :) janji makan suplimen ye :p

Td pagikan
Masa saya tengah siap2 sikat rambut segala, saya sembang dengan nisa

"Ibu, nanti kakak boleh pakai tak mekap ni?"
"Boleh, tunggu kakak dah kerja nanti la"
"Masa kakak dah kerja, mesti Ibu dah tua kan" ~hamboi ko nisa haha
"Mestilah hahahaha... Nanti kakak nak kerja apa?"
"Kakak nak kerja dengan kucing la ibu, jaga kucing"
"Erm... Kakak nak jadi doktor haiwan ke?"
"A ah la ibu, nanti kakak tunggu bos kakak tu kena pecat, baru kakak boleh jadi bos"


Hahahaha...
Macam mana dia boleh fikir sampai ke bos dia ni? Pengaruh fin and jack sungguh budak ni.


0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^