Follow Viruspadu

Wednesday, April 24, 2013

Kacak!

Semalam.
Saya jemput nisa anoi dari rumah ummi. Badang kerja. Macam biasalah sembang dengan budak-budak dalam kereta.

Nisa: Ibu, tadikan masa balik rumah ommi kan, kakak tengok gambar papa masa muda-muda  ... banyakkkkkkkkk... 

~dan saya pun mula rasa curiga. Ini apa hal pulak gambar papa kau kat rumah ummi plak ni. Aishhhhhhhh HAHAHA

Mama: Gambar papa masa muda-muda? Kat rumah Ummi? Nisa tengok kat rumah ummi?

~ha nampak tu? nampak tak soalan berbaur sangat kan HAHA

Nisa: Bukan rumah ommi ibu, tapi orang gantung-gantung gambar papa, banyak ibu. Kenapa dorang letak gambar papa di merata tempat ibu. Kakak agak... Ini mesti sebab papa terlalu KACAK kan.

Ha?

Blur...

ohhhh HAHAHAHAHAHAHA. Saya gelak sampai ke sampai rumah. Apsal lawak sangat ko ni NISAAAA...



Ini wajah perempuan gelak kuat itu semalam.


Sekian.
Isteri lelaki KACAK
HAHAHAHAHA
#TDDMKA


Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

7 komen[s]:

antalya said... [Reply to Comments]

isteri bakal YB kikikiki

Irfa said... [Reply to Comments]

MMG SEBIJIK TP BILA SAYA SAJA CAKAP NGAN ADIK MACAM TU DIA KATA MB LAGI KACAK.HAHAHA

BIRU vs PINK said... [Reply to Comments]

ye, mula2 saya tgok badang pun saya rasa mcm muka diorang sama... sedara ke? hihi

mamafarah4 said... [Reply to Comments]

hahaha..sy baca pun gelak2 dah..

Love Razila said... [Reply to Comments]

Almost the same lah...terutamanya tang misai tu. HEHEHE
Clever Nisa ni tau.

nabila zaremi said... [Reply to Comments]

cam kembar ja...

Feel free to visit & be my follower...

http://ryunabiela.blogspot.com/

Teena Tna said... [Reply to Comments]

Haha..kacak..
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^