Follow Viruspadu

Sunday, October 06, 2013

Salam ahad

Hai korang :)

Dan ini cincin kegemaran saya. Hahaha. Tetiba cerita cincin.
Takde apa sebenarnya
Saje nak sembang-sembang 

Korang tengah buat apa?

Saya sedang menikmati sejuk ekon sambil melayan runningman dan makan roti bercicahkan milo sambil mendengar gelak tawa anak-anak yang sedang bermain sambil juga mendengar alunan ombak dengkuran suami hahaha.

Indah bukan?

Terlalu banyak perkara baik-baik berlaku dalam hidup. Sebab tu kita kena selalu bersyukur kan :)

Kakjeng, itu je ke makanan tengahari mu? Diet lew tewwww. Oh mmg tidak ye. Sebelum tu dah makan nasi berlaukkan ayam masak merah dan aiskrim juga. 

Oyye oyye oyye
Jom petang ni pergi jogging jom :p

Nota: Satu minggu lagi :) , 5 hari lagi :)



3 komen[s]:

Pn Sheila said... [Reply to Comments]

akk un dlm kesejukan aircond... perut lapar lum mkn... huhu... simple cincin tu sesuai dgn tnnya...

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

Bestnya dia..happy je...good luck!!

ietams said... [Reply to Comments]

hitung hari nak kemane teww







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^