Follow Viruspadu

Monday, May 12, 2014

Hari Ibu



Anoi: Mummy... mummy... turun bawah, papa panggil
Mama: Kenapa?
Anoi: Kita semua ada kejutan buat mummy
Mama: ermmm?
Anoi: Kita ada belikan kek untuk mummy... Ini kejutan tau mummy

Nisa: Adikkkkkkkk... jangan la bgtau mama pasal kek... ini kan kejutan.
Anoi: ye ke
Nisa: lain kali, adik cakap la mcm ni... Mama, kita ada kejutan buat mama, kita beli sesuatu yang ada lilin kat atas dia, mama kena tiup. Baru la betul.
Anoi: ooooo


HAHAHAHA
Boleh gitu!
Lantok le korang.

Terima kasih anak-anak dan papanya

Saya memang tak fikir langsung pasal Hari Ibu ni.
Bukan sebab taknak fikir
Tapi sebab kesihatan yang tak berapa baik. Maka semuanya kelaut.
Diri sendiri pun tak terurus.
Mak saya pulak kena datang tinggal dengan saya kat Seremban kena jaga saya.
Anak manja mak sungguh kui kui kui.

Hari Ibu untuk Mak saya pun kitorang sefamily takde buat apa lagi.
Tapi rasanya sepet88 dah bagi hadiah kat mak.
Tengkiu sepet wakilkan dulu.
Nanti andak dah sihat betul. Kita kautim-kautim ye mak ek ek ek.

Selamat Hari Ibu Emak!
Terima kasih atas segalanya.
Andak sayang mak lebih dari apa yang emak rasa :)


Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

1 komen[s]:

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Happy Mother's Day, MakMah. :-)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^