Follow Viruspadu

Tuesday, July 22, 2014

Ejek

Kebiasaan.
Malam adelah waktu 3 beranak ini bersembang-sembang dalam bilik
Bapak dia kat tingkat bawah layan CSI lew tewww.

Nisa: Mama... kat sekolah kan... kalau kawan kakak ejek kakak, kakak pukul macam ni.
Mama: Dorang ejek macam mana?
Nisa: Tak boleh bagitahu... Nanti mama gelakkan kakak
Mama: Laaa... mana boleh cerita sekerat-sekerat
Nisa: kakak dah tahu dah, mama saje kan nak gelakkan kakak
Mama: cerita dulu. baru mama buat keputusan nak gelak ke tak
Nisa: Kawan kakak panggil kakak "MAK ENON"
Mama: HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA HAHAHAHAHA kelakarnya mak enon HAHAHAHA
Nisa: tengok tuuuuuuuuuuuu... mama gelakkan kakak HAHAHAHA
Mama: HAHAHA kelakar kot kakak. Mama terpaksa la gelak. Yang kakak gelak jugak tu kenapa? HAHAHA
Nisa: Sebab kakak pun rasa kelakar HAHAHAHAHA


Osah mulut kau pokpek pokpek pokpek kat sekolah nisa oi.
Darjah satu dah mendapat "MAK ENON"

Mama bangga nisa tak menangis sebab kena ejek.
Setakat ejek ejek ni small matter kan kan kan.



Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu






Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^