Follow Viruspadu

Friday, October 31, 2014

5 Fakta Tentang Diri Anda

#30DaysBlogChallenge #1

Mari menyahut cabaran 30 days blog challenge
Moon ooo moon, kita dah buat ni. Tapi idok la tiap hari. Ikut suka kakjeng la ye bila nak publish kekeke.

Tajuk dia, 1 gambar terkini dan 5 fakta tentang diri. 

Jap nak cari gambar terlatest.

hmmmm
hmmmm
hmmmmm

banyak sangat
mana satu ye

Ha jumpa :p

Gambar nak pergi surau solat magrib
Baru sejuk mata memandang ye tak HAHAHA
Ke tak sejuk? Ke panas hati? 
Lantakkkk


Ok fakta tentang diri ini
Melambak dalam belog kakjeng ni kan.
Macam semorang dah tahu kakjeng ni macam mana.

Takpe kita cuba lagi sekali

Fakta 1
Suka tulis HAHAHA dalam blog tapi sebenarnya masa taip kita tak gelak pun

Fakta 2
Pernah berangan nak jadi model dan penari masa kecik-kecik dulu. Pernah berangan nak kawen dengan Yusri KRU. Hetchu lisa. HAHAHAHA #tetiba.  Ok. Kakjeng suka berangan.

Fakta 3
Dalam belog kemain lagi pung pang pung pang. Bila jumpa kakjeng diam aje.

Fakta 4
Kalau malu, muka jadi merah. Kalau cemas, muka jadi merah. Kalau menipu, muka jadi merah. Kalau takut, muka jadi merah.

Fakta 5
Cantik. Jujur. Berbudi bahasa. Pamalu. Lemah lembut. Tak suka mengumpat. Tak suka menipu. dan semua sifat terpuji.

HAHAHAHAHA
ada rasa nak lempang tak baca fakta no 5.

Eh kenapa tak caya pulak
Cuba tengok muka kakjeng tak merah pongggggggggggggggg. Kakjeng kan tak suka menipuuuuuuuuuuuuuuuuu :)








Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

4 komen[s]:

Miss Moon said... [Reply to Comments]

hahahah suci tulus mulus sangat la kak jeng nih ( lepas baca nom 5 )

hahahhahahahahah

Mek Onie said... [Reply to Comments]

kakjeng memang lawo punnnnnnnnn,pinjam sikit :P

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

Makin meriah blog pink ni..

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Semua sifat terpuji ada. Hahaha. Alhamdulillah. Syukur dapat kawan sebaik ini. Ini ikhlas tauuu.. Hahahaha.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^