Follow Viruspadu

Wednesday, November 12, 2014

3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

#30DaysBlogChallenge #5

Ini tajuk memang saje nak mencari malapetaka ke apa ni kan...

Baiklah!

Kepada semua bekas kekasih, kekasih gelap, kekasih terang-terang, skandelistenteng, cinta monyet, main-main mata, kekasih tak jadi dan tidak lupa yusri KRU HAHAHA nak jugak tu kan.

Saya nak katakan....

Ermmmm

Ermmmmmmmm

Ermmmmmmmmmmm

Takde apa nak katalah!





Semoga kita semua bahagia setiap hari :)





Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

Miss Moon said... [Reply to Comments]

hahahhahah kita mmg amik langkah selamat kan kak jeng

moon siap bgtau sutan ...eh saya kena tulis entry benda yg saya nak kata kan pada ex saya

dia jeling jeeeeeeeee

nak kata apa plak kat ex ex nih ...atas dasar apa nak ckp lagi .

i is takut kayyyyyyyyyyy

jeles la tuh ........auwwwwwwww

so jgn di jolok sarang tebuan hahahah

viruspadu said... [Reply to Comments]

jgn cari masalah HAHAHA

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Yusri.. Kenang daku dalam doamu. Kahkahkah.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^