Follow Viruspadu

Friday, November 07, 2014

Buku Kegemaran Anda

#30DaysBlogChallenge #4

Korang nak tahu dok buku apa yang kakjeng suka baca?
Korang nak baca jugak ek ek ek :p

Buku kakjeng ni kan
Baca setiap hari pun tak jemu-jemu
10 kali baca sehari pun tak jemu-jemu tau
Sebab ending dia tak sama tiap kali baca
Kadang sedih
Kadang gembira
Kadang eksaited
Ia tak sama tiap kali baca.


Buku apa?

Buku BANK kakjeng lah kihkihkih

kbye :p









Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

Miss Moon said... [Reply to Comments]

hahhah wah gitu ...duit kak jeng bertingkek tingkek ...perggggggg

Amanina said... [Reply to Comments]

hahah kakjenggg, semput baca buku macam tu

Abang Bear said... [Reply to Comments]

pehhhh trick punya question... buku bank kalau baca hari hari menanges lah orang kampung hehehe

salam kenal

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Ciss kakjeng ni. Mana ada buku beng skrg. Mesti hari2 bukak mebeng2u je ni. Hakhak.

Ana Lyana said... [Reply to Comments]

aigoooo.. sabo je ler...=p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^