Follow Viruspadu

Tuesday, November 18, 2014

Saje

Saje nak tunjuk gambar rendang pucuk ubi ni dengan gulai ikan patin tempoyak ni. Memang saje nak tunjuk. Takde sebab apa-apa HAHAHAHA

Sebab hari tu saya tengok hot mama letak gambar rendang pucuk ubi kat instagram terus mengidam nak makan. So kali ni nak korang pulak tengok! Biar korang lak mengidam muaahahahahahaha.

Buat peminat masakan en.Badang yang ternanti-nanti dia upload gambar dia masak apa kat fesbuk.

Nah!



Resepi?
Gugel please :p




Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

2 komen[s]:

Aini said... [Reply to Comments]

huntung la husband rajinnnn masak..hee =)

Ummu Athiyah Ismail said... [Reply to Comments]

cam sedap jer..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^