Follow Viruspadu

Saturday, November 01, 2014

Susu

Papa: adik ni takyah la minum susu botol lagi
Anoi: sukatik adik la
Papa: Adik dah besar la, malu je minum susu botol lagi
Anoi: biarlah adik suka
Papa: Papa dulu masa kecik-kecik minum susu botol sampai 3 tahun je
Anoi: Tapi apasal gemok!


HAHAHAHAHAHA
Ha tu la deh!
Payah papa nak bagi nasihat canni.







Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

Sue Sopian said... [Reply to Comments]

hahaha.. ni mmg kelakar..
mcm2 la anoi ni.. bijak betul..
pagi2 lg dah ceria dgn gelak2 bila baca entri ni.. :)

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Sekarang pun nak ajar Alam minum susu pakai cawan. Tapi dia tak nak juga. Susah betul la.. T__T

soulsearcher said... [Reply to Comments]

Anak sy sebaya vp pon masih menyusu botol.tiap kali cakap camtu mesti dia balas xboleh nk berenti. Kalau tanya bila nk benti dia jawab bila umur 20taun.*pengsan ..pasrah jela.huhu

:|: TinTa Kibod :|: said... [Reply to Comments]

samalah dengan anak titewww....
katanya "nak jugakkkkkk"
klu x dapat dia nyonyot jari..
hwa hwa hwa...

Sya Mimie said... [Reply to Comments]

Bijaknya dia.. :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^