Follow Viruspadu

Wednesday, December 17, 2014

Itulah dia suamiku

Hari ahad lepas.

Adik beradik kita main mekap-mekap.
Eh takla main-main
Tapi buat kerja sikit lah.
Fotoshoot la nama sedap sikit

Terima kasih dekat @mizzamyzalini beautytouchofamyzalini.blogspot.com sebab mekapkan kita cecantik. Kalau korang nak cari mekap artis. Sila la kontek amy. Hasil memang meletop-letop uols. Beliau adalah student master dekat UiTM. Maka siapa nak bekerjasama dengan beliau, sila kontek awal ye.

Kakjeng, sepet dan zaraflowersssssssssssss



Meh kita zoom sikit hasil mekap muka kita


Ada banyak lagi gambar dalam fon ni.
Tapi kita share ni je la dulu ye.



Ha yang kita nak cerita ni....


Masa fotoshoot ni, en.Badang takde.
Beliau hantar saya je. Lepas tu terus gi library
Student kannnnnnnnnnn. ahak ahak ahak

Masa nak balik tu
Saya eksaited tau.
Siap tak cuci muka segala.
Nak tunjuk kat dia la. Bini dia dah cantik kan.
Dah mekap mekap kan.
Eksaited giler.
Saya dok bayangkan.
Bila en.Badang tengok je muka saya
Pastu kagum. Pastu kata cantiknya sayang ni
Ish... tak sabar betul.



En.Badang jemput.
Saya pun berdebar-debar masuk kereta
Siap malu malu nak pandang dia.

Pastu tetiba dia cakap.


"ni apasal mekap macam ni? macam hantu papa tengok"



HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Saya bantai gelak bagai nak giler dalam kereta
Kelakar giler ok.
Woiiiiiiiiiii puji la sikit woiiiiiiiiiiiiiiii

ya itulah suamiku HAHAHAHAHA
Dia lagi suke tengok saya serabai muka pucat lesi macam ponti dekat rumah.
Rambut serabai-serabai
Tetiba dia puji cantik HAHAHAHAHA.
Yang buruk bangun pagi busuk-busuk tu
Tetiba dia puji cantik.
Sebab dia kata, dia je dapat tengok saya macam tu.

HAHAHAHAHA
itulah suami saya :p







Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

9 komen[s]:

Eliss Mie said... [Reply to Comments]

Sabar jer la.. dia malu nak puji la tuh..hihihi.. terkesima gitu tengok kak jeng..hehehhe

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Hahahahaha,,

Macam hantu? Hahaha. Dah macam klon dato ct nih, tetiba dapat hantu. Adeh sakit perut gelak.

Takpe jugak. Sebab dia je sorang yang puji time muka tak mekap. Hehehehe.

Suwit!

mamabeauty said... [Reply to Comments]

so sweet hehehe

Irfa said... [Reply to Comments]

huhu pernah terjadi pd diriku
penat tadah muka kat sorang akak yg mmg giler cantik+pandai mekap kat opis, igt dapat pujian ensuami
boleh disuruhnya aku basuh muka
dah tak ori katanya. uwaaaaaaaaa

zila mokhtar said... [Reply to Comments]

jom lawat blog saya :
http://vitaminsihatmommyzila.blogspot.com

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

ekekek tergolak eh akak sorang2 baca... hadoi la... lalok2..ekkeke...

FadlinaMokhtar said... [Reply to Comments]

kahkah..dasar lelaki .kikiki..en asbeng kita pun sama.tak pasal kena kutuk kata cik ponti.padahal kita dah rasa gojes melampau dah.

FAD

aSmiDar said... [Reply to Comments]

Cantikk laa..nampak muda belasan tahun yg gmbr 1st tu...hihi

aSmiDar said... [Reply to Comments]

Comell ngattt







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^