Follow Viruspadu

Monday, December 01, 2014

Stay Beautiful

Saya terasa bila tengok video ni tau. Sob sob sob.


https://www.youtube.com/watch?v=2VWtLfPp1z8 


Sebagai EMAK yang bekerja 24 jam.

Yes you!
You, you and you!
You!
You!
and you you you!

Yang dekat office bekerja. Dekat rumah pung pang pung pang tak pernah rehat pun. Bekerja 24 jam tak henti-henti.

To those who knows a mother (be it your sister, your friend or your cousin), do give them a helping hand so that they can have some time for themselves to recharge and rejuvenate.

OR give them this beautiful limited edition exclusive scarf by dUCk in collaboration with Vivy Yusof with any purchase of Pantene or H&S shampoo and conditioner worth RM 40.

Join the movement here to give all selfless mothers a helping hand.

Jom join contest kat www.staybeautiful.com.my to stand a chance to WIN a Premium Basic Collection dUCk scarf worth RM120.
Cantik kan duCk Scarf ni kan kan kan
kan kan kan
kan kan kan
kan kan kan

:p






Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^