Follow Viruspadu

Wednesday, January 28, 2015

Betul la...

Hari tu
Saya rasa penat sangat
Pagi tu la
Lepas hantar anak-anak ke sekolah
Saya terus ambil bantal
Lelapkan mata dalam kereta.

En.Badang bawak kereta hantar saya gi kerja
Hari hari la dia hantar.
Yang tadi saya cakap lepas hantar anak-anak ke sekolah tu pun en.Badang yang drive la
saya leklek je kat kerusi sebelah.

Tiba-tiba...
Kereta berhenti.

"kenapa?"
"abang rasa tayar pecah lah"

turun kereta, tengok tayar.
Betul la tayar pecah sudah.

Kemudian saya pun tolong en.Badang menukar tayar.


eh takla.

bukan tolong tengok
bukan tolong snap gambar

Betul betul ni
betul saya tolong tukar tayar ni
Siyesssssssssssss.

kenapa korang tak percaya.
sob sob sob.

betul laaaaaaaaaaaaaaaaa

betul saya tolong.
hitam hitam jari saya pegang tayar.

betulllllllllllllllllllllllllllll



krikk krikkkk krikkkkkkkkkkkkkkk






ok lah nak gi makan burger.


:p



Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza



Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

1 komen[s]:

Amyz Azlie said... [Reply to Comments]

Ye. Ye. Ye.
Kami percaya.

Kikiki..

T___T







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^