Follow Viruspadu

Tuesday, August 11, 2015

HashTag UPTMdiHati Hashtag InikanRaya

Best! Best! Best sangat jamuan raya weols hari jumaat lepas tau.
Terima kasih kepada semua yang sudi datang memeriahkan majlis.
Terima kasih sudi makan masakan kakJeng yang tak seberapa tapi lazat sangatttttttttt tak terperi itu seperti Laksa johor, Laksa Utara, Rendang dan bermacam-macam lagi. Peluh-peluh kita masak pagi tu tau. HAHAHAHA.

Ada ke yang percaya? HAHAHAHA. ok TIPU. Bab masak aje tipu. Yang lain betul ye.

Uols yang datang beraya kat ofis kita ritu mesti tak perasan langsung pun kan pasal alas kain meja tu kan. Berkeringat kakjeng meng iron pepagi tau. Sebab tu semua makanan nampak sedap semacam, sebab alas meja dia lewww tewwwwww. HAHAHAHA

Inilah #GengPakaiShawl #GengTekananDarahRendah 
Kalau salah sorang takde ni, konfem tak lalu makan ni #TipuLagi

Jemput tengok ajer la. Nak jemput makan dah habis pulak kan. Nak jemput LIKE pun takde pulak punat nak tekan.


Eh sebenarnya takde apa dah nak cerita sebabnya semuanya berkisar pasal makanan, makan, makanan, minuman, makanan, makan, makan dan makan HAHAHAHA ye memang itu lah. Takkan nak cerita satu-satu pulak.

Jadi marilah kita selfie. Jangan tegur pipi kakjeng macam pau ye. Awas! Perut tu pun dah puas tahan nafas dah tu.

Ismy Da dan iols


Tiga-tiga pakai Seqy Beauty. Saje je bagitahu.






Sopan style vs Free style gitthewwww

Tengokla.
Muka semua stok gelak-gelak je kan
Nampak happy je semua.

Tapi sebenarnya kitorang pilu ok.
Bosh ni ha la.
Naik pangkat, pastu kena tukar pulak dia.
Alaaaaaaaaaaa... naik pangkat pastu takyah tukar takleh ke boshhh???

Bosh, jaga diri bebaik ye kat sana.
Keje elok-elok tau
Semoga dapat pindah masuk balik ke UPTM
Macam mak hencekkkkkkk jugak la. Keluar sekejap masuk MITI pastu balik ke UPTM jugekkk.
Mestila, kan UPTM Di Hati.

All the best Fz Bravo.
Kitorang semua pasti rindu.


2 komen[s]:

deming said... [Reply to Comments]

Tenkiu..miss uols alwiz..hopefully we can work smart again...nice memory working at UPTM...i lovin it...work smart and say hii to all...will be back again someday...chowchinchow

sue mohamed said... [Reply to Comments]

wahh meriahhh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^