Follow Viruspadu

Monday, August 03, 2015

Macam tak jadi je Churros kita

kihkihkih

Biasalah saka rajin masuk dalam badan pulak 2 3 hari ni.
Bukan kata churros jer, kek span ngan aiskrim goreng pun saya buat tau.
Bab kek span dengan ais krim goreng memang jadi tip top.
Menjadi! yeahooooooooooo BAHAHAHAHA
Bangga pulak hati kita ni kan bila jadi.
Semoga bila buat lagi nanti jadi jugak lagi.
Biasalah, jarang-jarang buat ni, kadang jadi kadang tak.

Dah jangan mengada nak mintak resepi ye, cubit kang.
Pergi gugel di sana :p

Gambar saya share dekat IG aje, malas pulak nak tepek kat sini lagi

Tapi kannnnnn. Gambar churros ni saya nak share sebab yang ni saya konfem memang tak jadi.
Saya tak pernah rasa churros yang sebenar. So tak tahu macam mana.
Tapi lilred kata dia macam rasa chakoi tapi lagi sedap. Saya punya tak rasa macam chakoi pun. Rasa macam pancake je. Haiyooooooooo.



Siapa yang pernah buat churros pastu menjadi meh la share ngan saya atau sebenarnya buat churros ni ada teknik rahsia lain yang tak dishare dekat gugel hikhikhik.

Teringinnnnnnnnnnnnnn.



1 komen[s]:

Love Razila said... [Reply to Comments]

Owh!! baru 1st time dengar huhuhu x dapat bayangkan rupa camne =)
Nanti share resepi ye.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^