Follow Viruspadu

Monday, December 14, 2015

Saya Doakan Zaimah Noh Jadi Jutawan. Amin

Terima kasih sebab baca dalam hati dan doakan saya dalam hati :)

hihihihihi

Geng-geng mokcik pakai nametag bergambar dengan IK. Nak feeling snap gambar silang kaki pun tak boleh sebab pakai baju kurung pula tu kan. Terpaksa la buat gaya nasyid sikit :p

Banyak juga kata motivasi yang saya belajar dari IK.

Kadang apa yang dia sebutkan dalam ceramah-ceramah dia bukannya kita tak tahu. Kita tahu dah. Tapi kita tak buat. Tu je masalahnya. Masalah besar!

Kadang kita dengar bukan sebab kita tak tahu (walaupun sebenarnya mmg banyak yang kita tak tahu HAHAHAHA ), tapi kita nakkan aura positif dan semangat dia tu meresap masuk dalam minda ni.

Kalau kita tak buat hari ni, Orang lain akan buat dulu...

Jangan berlengah.

Jangan bernanti-nanti.

Jangan banyak ALASAN.










Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^