Follow Viruspadu

Wednesday, March 09, 2016

Jangan ejek-ejek, kalau depa kurus... Depa lagi cun dari hangpa tau

Pernah sebelum ni ada member dengan sorang lagi bukan la member sangat. HAHAHA
Sebab tak suka dengan perangai dia la ni. Bergaduh ke macam mana ntah.
Pastu kutuk member ni gemuk.

Helloooooooooooo. Ko bagus sangat ke nak kutuk-kutuk orang gemok.
Oh pleaseeeeeeeee. Kalau nak gaduh ke salah faham ke apa. Takyah kutuk keji2 boleh tak.
Diam-diam doakan dia sudahlah.

Dia gemuk, nanti dia kalau kurus, Lagi cun dari ko.

Siyes la bila teringat kisah lalu ni terus sakittttt hati kita.
Padahal takde kaitan pun kan
Jadi pemerhati dari jauh je. Tapi tetap la tak suka.
Member i ok yang u kutuk2 tu. Pui!



Dah kenapa kakjeng?

Okla fine. Ni nak cerita kakjeng jual product LEPTOS sebenarnya hihihi

OOOOOOO ada agenda tersembunyi tau kakjeng ni. HETCHU!

OK jangan stop baca lagi.

Tengok dulu. Dia bukan LEPTOP tapi LEPTOS tau.


Leptos tu apa pulak dah kakjeng? HAHAHA macam2 kakjeng ni kan. Sebab saya suka so saya jual jugak lah.

Malas nak tahan lapar. Kakjeng kan suka makan makan makan. Itu je kejenya. So bila makan leptos ni. Dpt la kawal nafsu makan membuak2 ni.


Bila makan leptos memang otometik kita rasa lambat lapar cepat kenyang. Saya memang nasihat jgn tahan makan. Jangan pantang makan. Makan je nak makan apa. Kalau lapar makan je, jgn seksa diri. Dengan leptos memang takyah seksa diri berlapar2 ye.


Kita turun berat badan rilek2 aje k

Sebaiknya bersenam. Itu sebaiknya. Tapi kadang takde masa kan. Dan takde kerajinan. Asikla bersenam dalam hati je. Tu sebab la hati je kurus tu 😜😜😜.


Leptos ni tablet kunyah2 je. Korang beli satu botol letak kat ofis. Nak turun lunch je terus capai 3 bijik. Kunyah2 setel. Takyah susah payah nak bancoh2 ke apa. tetiba tak perasan berat badan dah turun dah kan. Bukankah itu perkara indah dalam hidup?? 😜😜😜


Yang paling saya suka leptos dpt tingkatkan metabolisma. Almaklumlah umur mak hencik ni metabolisma pun dah kelaut. Makan sikit pun badan naik. Jeles tengok orang yang mkn 2 pinggan tp elok je menten kan hahahaha.



Apa yang akan anda alami bila berLeptos?
-Cepat kenyang
-Lambat lapar
-Berpeluh sbb bakar kalori dm badan
-Tingkatkan metabolisma



Meh saya ajar. Nak kurus biasa2 atau nak kilat punya. Ada cara dia.

Cadangan pengambilan tablet LEPTOS. Boleh tentukan sendiri mengikut keperluan iaitu target berat idaman dan jangkamasa yg diperlukan

Penurunan berat badan biasa (3 biji sehari):
3 biji sehari sebelum sarapan / makan tengahari / makan malam.
Pengambilan disyorkan pada waktu makan yang berlebihan.
Anggaran 300 kalori dibakar.

Penurunan berat badan secara sederhana (6 biji sehari):
3 biji sebelum sarapan dan 3 biji sebelum makan tengahari.
Pengambilan disyorkan pada waktu makan yang berlebihan.
Anggaran 600 kalori dibakar.

Penurunan berat badan secara pantas: (9 biji sehari)
3 biji sebelum sarapan, 3 biji sebelum makan tengahari dan 3 biji
sebelum makan malam. Anggaran 900 kalori dibakar.

Penurunan berat badan secara kilat: (10 biji sehari)
3 biji sebelum sarapan, 4 biji sebelum makan tengahari dan 3 biji
sebelum makan malam. Anggaran 1000 kalori dibakar.


Member saya ni makan leptos x konsisten selama seminggu pun turun 1KG. Sorang lagi member makan leptos konsisten turun 3KG. Tapi yang penting kita rilek2 aje.


PREORDER ‪LEPTOS‬

Stok dah licin
Next week baru ada
So saya buka utk PREORDER dulu ye
1 botol RM180
2 botol RM300
Satu botol ada 90 biji
Rasa gula2 nanonano je 😋😋😋

Meh cuba leptos dulu.
Malas senam. Malas diet.
Makan leptos aje lah.

WA 0122052091
WA 0122052091
WA 0122052091
WA 0122052091
WA 0122052091

http://secretofviruspadu.shoppy.my/




0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^