Follow Viruspadu

Wednesday, March 09, 2016

Plan Nak Mengandung?


Pernah tak korang dapat nasihat macam ni dari doktor?

"Kalau awak nak mengandung / mengandung lagi... awak kena turunkan berat badan awak"




Soalan: Kalau saya plan nak mengandung, boleh tak saya makan leptos?

Jawapan: BOLEH. Takde masalah. Kurang lemak. Tingkat metabolisma lagi aktif dan terbaik untuk plan nak mengandung. Bila dah tahu mengandung. Boleh stop. So lepas tu boleh fokus pengambilan asid folic dab vitamin lain.

Harga Leptos?
Sebotol RM180
Dua botol RM300

Wasap 0122052091 atau klik http://secretofviruspadu.shoppy.my/







0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^